Playlist

czwartek, 10 kwietnia 2014

Rozdział 22..

Rozdział 22..

rozdział --> http://one-die-one-love-one-life.blogspot.com/2014/04/rozdzia-58.html

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM .!!!

proszę o to aby każdy ją przeczytał .. dzięki za chwilę uwagi .. 

------------------------------------------------

Veronica P.O.V



Oglądałam przez jakąś dobrą godzinę jeszcze telewizję ..
Po czym nie wiem kiedy ..
Nie wiem jak ..
Ale było mi to ..
Hmm... bardzo na rękę ..
O niczym nie myślałam ..
Nic nie siedziało w mojej głowie ..
Po prostu ..
Wyłączyłam się ..
Jak komputer który się wyłączył ..
O niczym nie myślałam ..
Czułam się tak beztrosko ..
Błogo ..
Tak dobrze ..
Jednak mój sen musiał się kiedyś skończyć ..
Mój stan myślenia został ponownie włączony ..
Wszystko co dobre szybko się kończy ..
Obudziłam się późnym wieczorem .. 
Przetarłam moje zmęczone oczy ..
Dalej czułam się senna ..
Jednak kilka godzin snu mi wystarczy ..
Udałam się do naszej mini kuchni gdzie nalałam sobie wody ..
Dziewczyny spały więc zachowywałam się w miarę cicho ..
Wróciłam do pokoju ze szklanką wody po czym usiadłam na łóżku ..
Włączyłam laptopa i puściłam sobie piosenkę Josh'a Marton'a - Nothing Like Us.. **
Zaczęłam sobie nucić muzykę pod nosem ..

'' I wish that I could give you what you deserve
'Cause nothing can ever, ever replace you
Nothing can make me feel like you do. ''


'' Chciałabym dać Ci wszystko, na co zasługiwałeś 
Bo nigdy nic Cię nie zastąpi 
Nic nie sprawi, że będę czuła się tak jak przy Tobie. ''

Po czym po chwili dołączyłam głos łącząc to w jedną całość ..
Zatracając się w tym ..

'' I gave you everything, baby, everything I had to give
Boy, why would you push me away?
Lost in confusion, like an illusion. ''


'' Dałam Ci wszystko, kochanie, wszystko co mogłam 
Chłopaku, dlaczego mnie odtrąciłeś? 
Zatracona w zakłopotaniu, jakby to była iluzja. ''

~ Ślicznie śpiewasz kochanie ..
Powiedziała Perrie siadając obok mnie ..
~ Dzięki ..
~ Nie płacz nie jest tego wart ..
~ Ja nie mogę rozumiesz ..
Załkałam cichutko ..
~ Skarbie ..
Zaczęła tuląc mnie do siebie ..
~ On nie jest wart Twoich łez nie płacz proszę ..
Głaskała mnie kojąco ..
~ Ale ja nie mogę ..
~ Czego nie możesz .?
Zapytała odchylając głowę by móc na mnie spojrzeć..
~ Ja nie mogę uwierzyć że ze mnie takiej chamskiej hardej twardej pyskatej laluni stała się taka wrażliwa dziewczyna .. Nie mogę uwierzyć że ja się .. i to w nim ..
Nie potrafiło mi to przejść przez gardło ..
~ Kochanie to jest Twoja druga twarz ta prawdziwa .. Każdy jest wrażliwy i każdy kiedyś pęka pokazując swoje wszystkie uczucia które w sobie kumulował wychodzą na wierzch gdzie wszyscy mogą je ujrzeć ..
~ Mówisz jak psycholog ..
Zaśmiała się na co ja posłałam jej blady uśmiech ..
~ Idziemy dzisiaj na imprezę przyszykuj się masz wyglądać zjawiskowo albo nie wiesz co .. My Cię dzisiaj zrobimy na bóstwo ..
Powiedziała radośnie klaskając w ręce jak mała dziewczynka po czym wybiegła z mojego '' pokoju '' ..
~ Co napisałaś Niall'owi .?
Nagle ponownie się zjawiła ..
~ Że jestem w LA i nie ma się martwić ani mnie szukać i że nie długo się odezwę ..
~ Zadzwoń do niego bo chłopak się o Ciebie martwi wciąż do mnie pisze co z Tobą czy wszystko w porządku ..
~ Miło z jego strony ..
Uśmiechnęłam się po raz pierwszy szczerze ..
Na samo wspomnienie tego zaraźliwego uśmiechu Niall'a sama się uśmiechałam ..
~ A żebyś wiedziała i to bardzo się o Ciebie martwi tak samo jak Liam ..
~ Skąd to wiesz .?
~ Ja nic nie mówiłam .. Nie odzywam się ..
~ Pi wracaj tu natychmiast .!
Cisza .. Nie wróciła ..
~ Bo się wkurzę ..
Powiedziałam już zła ..
~ Kurwa Perrie nie wkurzaj mnie bo na serio się wkurw..
Powiedziałam wychodząc z mojej oazy spokoju ..
Gdy nagle usłyszałam jej rozmowę ..
~ Wiem o tym ..
~ Myślisz że to takie proste ..
Wymachiwała gestykulując rękoma ..
~ Kurwa a myślisz że ja bym nie chciała .?!
~ No właśnie a siostry przeważnie chcą dla siebie jak najlepiej ..
~ Ale co ja mogę kurwa zrobić i tak już prawie wygadałam coś czego nie powinnam była mówić i znając życie znowu będzie mnie wypytywać o co chodzi ..
~ A co ja mam jej powiedzieć co .? 
~ No właśnie to skąd ja mam to wiedzieć .?
Usiadła i potarła skroń tak jakby była w zakłopotaniu ..
~ Kurwa Liam mam jej powiedzieć że jej przyjaciele się w niej kochają a Bieber chleje jak pojebany .?!
Zatkało mnie ..
~ To wymyśl le..
~ Hallo Liam .?
Wyrwałam jej telefon z dłoni i zapytałam chociaż byłam tego pewna ..
~ Tak kochanie co słychać .?
~ Wiele słychać ..
~ Coś Ty taka zdenerwowana .?
~ W tym momencie nie interesuje mnie co za wymówkę byście mi wcisnęli i jeśli nie chcesz doprowadzić mnie na skraj mojego samopoczucia odpowiadaj grzecznie na moje pytania bo będziesz miał przejebane ..
Powiedziałam chłodno wychodząc z pokoju po czym wyszłam przed hotel ..
~ Dobra pytaj o co chcesz przysięgam że będę z Tobą szczery ..
~ Nie masz wyjścia .. Musisz być ..
~ To słucham ..
~ Kto z przyjaciół się we mnie buja .?
~ Ja ..
~ Kto jeszcze .?!
~ Prawdopodobnie Niall i Harry ..
~ Przecież Niall ..
Powiedziałam ale od razu urwałam ..
~ Nie interesuje mnie to ..
Powiedział oschle ..
~ Co z Bieberem .?
Przełknęłam głośno ślinę ..
Bojąc się odpowiedzi ..
~ Wszystko w porządku chodzi na dziwki jak w jego zwyczaju chleje ćpa .. Wszystko po staremu ..
~ A co .. Co u was słychać .?
~ Okeey wiesz może wyjaśnij Bieberowi ..
Przerwałam mu ..
~ Nie waż mi się kurwa odzywać na jego temat bo będziesz miał przejebane i z jakiej racji ja mam mu coś tłumaczyć .?
~ Wiesz chłopak powinien wiedzieć ..
~ Dowie się w swoim czasie tak samo jak w swoim czasie się doigrał ..
~ O co chodzi ..
~ Muszę kończyć Joe przyszedł .. Odezwę się nie długo .. Nie dzwońcie .!
~ Na razie mała ..

Zdążył odpowiedzieć a ja się rozłączyłam ..
~ Heey ..
~ Heey ..
~ Przepraszam że wtedy tak uciekłam ..
~ Nic się nie stało ..
Poszłam z nim na spacer po czym wróciłam do hotelu po drugiej w nocy ..
Włączyłam telefon a to co się w nim znalazło ..
Emm .. 
Strasznie mnie zaskoczyło ..
Szczerze ..
Prawdę powiedziawszy ..
Emm .. 
Nie spodziewałam się tego co zastałam w moim telefonie ..
Ja tego nie zrobiłam więc któraś z dziewczyn ..
Ale która .?
A to co było w mojej skrzynce ..
To już zbiło mnie z tropu ..
Jednak wiedziałam jedno ..
Zemszczę się ..
A on zobaczy jaką zimną suką ..
Stałam się od wczoraj ..
Tym bardziej dla niego ..
Tylko pytanie jest jedno ..
Czy gdy go spotkam będę potrafiła .?

----------------------------------------------

** - zmieniłam wykonawcę ponieważ w tym opowiadaniu Justin nie jest sławny ( na wymogi bloga )

Od autorki : Nie widzę żadnej poprawy ..
Wszystkie historie blogów zostają skrócone tak mocno jak tylko będę w stanie ..
A o czwartym blogu który zapowiadałam ..
Zapomnijcie ..
Ten blog nie zostanie opublikowany ..
A od razu usunięty ..
To jest tylko wasza decyzja ..
Jeśli wy nie chcecie .. To z jakiej racji ja mam chcieć .?
To że kocham to robić nie ma wpływu na to że macie centralnie wyjebane .. Podziękujcie osobom które są tak kurwa leniwe że nie potrafią wdusić kilku klawiszy ..
Biorą wszystko dla siebie nie myśląc o innych ..
Frajerstwo sto pro ..
A więc .. :
Blog TLND będzie zakończony po maximum 62 rozdziale ..
Blog ten YMUF będzie zakończony przy maximum 30 rozdziale ..
Blog ALAYAWMB będzie zakończony po maximum 15 rozdziale ..
\To chyba na tyle .. Obiecuję że zakończe je jak najszybciej się da ..
Dziękuję tym co byli od początku i będą do końca ..
Mówię o Drew , Sylwii ..
Dziękuję wam .. Za to .. Że po prostu byłyście .. Pamiętajcie kocham was .!!

~ Weronika Bieber ..

9 komentarzy:

  1. Proszę cię nie koncz pisać tych opowiadań ! Ja dopiero wzoraj zaczęłam czytać tego bloga i chciałam najpierw być na bierzaco obiecuje ze będę komentować.

    A co do rozdziału to super

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie koncz i miej na nich wyjebane! Pisz dla siebie i dla niektórych nas :) Czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbie! Przestań! Masz od wczoraj kolejną czytelniczkę, która(jak napisała) będzie starała się komentować! Błagam nie rób nam tego! Nie kończ tych blogów! Zrób to dla Nas! Dla tych osób, które kochają to jak TY piszesz i Ciebie <3 Uwierz mi, warto jest pisać! <3 proszę Niunia nie kończ... Błagam...
    Rozdział ogólnie zajebisty! Kurde, wydało się :/ oops... ? nie wiem xd ale mam nadzieję, że relacje pomiędzy Veronicką a chłopakami, pozostaną niezmienne :p
    A co do Justina... kuźwa... trochę... dobra współczuje mu jak spotka Veronicę i ona da radę xD ojjj będzie się działo :p
    Nie kończ tego! Powtarzam się, wiem. Ale proszę Cię, zrób to dla tych osób, które komentują(znowu się powtórzę) i kochają Twoje opowiadania :)
    My Ciebie też kochamy! <3
    Byłam, jestem i będę! <3
    Jeśli zakończysz przygodę z blogowaniem (czego nie chcę! NEVER!!)... pomyśl nad tym, czy nie warto dalej tego ciągnąć. Z własnego doświadczenia wiem, że pisanie odrywa Cię od rzeczywistości :) jesteś w innym świecie... wymyślonym przez Ciebie. I to jest najfajniejsze. Możesz robić co chcesz ;p Uwielbiam ten stan i sądzę, że ty też ;) Więc.... może nie warto kończyć? może zakończysz to i powrócisz z drugą dawką akcji? Może napiszesz drugą część opowiadania? Zastanów się nad tym... tylko o to jedno Cię proszę <3
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział czekam na nn <3 i proszę cię nie usuwaj tych blogów bo są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no kurwa skoro widzisz ile jest wyświetleń to po jakiego jebanego chuja ci tyle komentarzy do reszty cię pojebalo?!?! A skoro "kochasz" to robić ( w co szczerze wątpię bo nie usuwałabyś wtedy blogów) to nie powinnas przejmować się komentarzami ;// Jest kurwa od chuja ludzi którzy wielbią twoje opowiadania a ty kurwa co?! Od chuja jest kurwa jebanych wyswietleń a ty pierdolisz o jakichś jebanych komach :// Na prawdę nie widzisz ile masz 'fanów' ? Oni kochają te opowiadania, a jedną z nich jestem JA ! A ty chcesz he usuwać?? No na serio nie wierzę że tego nie widzisz.. ;// Bie powinnaś ich usuwać serio.. ~ GABI

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie myślałaś o tym że nie masz komentarzy bo masz zablokowane anonimowe komentarze a NIE każdy ma tu konto??

    OdpowiedzUsuń
  7. Heeej zajebisty blog,czytam go od wczoraj i strasznie mi się spodobał i proszę ci nie kończ...bo nie warto tak to wszystko zostawić tm bardziej że masz talent do pisania.....:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heeej zajebisty blog,czytam go od wczoraj i strasznie mi się spodobał i proszę ci nie kończ...bo nie warto tak to wszystko zostawić tm bardziej że masz talent do pisania.....:) A i zgodzę się z koleżanką u góry nie każdy ma tu konto żeby zostawić ci zostawić komentarz o tym nawet nie pomyślisz...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się bo miło mi czytać takie słowa nawet nie wiesz ile takie głupie " strasznie mi się podoba bo masz talent " znaczy i ile uśmiechu i radości może sprawić .!
      Co do komentarzy ..
      Wyjaśnię Ci jedną podstawową sprawę ..
      Otóż .. Gdy była możliwość komentowania z tzw : " anonima " jedna osoba spamowała mi co minutę i nie żartuję .. Dosłownie co minutę z komentarzem dlatego uznałam iż komentowanie z anonima nie ma sensu .. Ponieważ ja nie piszę tego dla siebie a dla was a docenia to jedna osoba która chce za wszelką cenę sprawić mi radość i dziękuję za to ale wole szczerość niż korupcję ..
      Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi ..
      Nie włączę możliwości komentowania z anonima ponieważ to nie ma sensu , jedna - dwie osoby spamują dodając komentarz ( co jest oszustwem ) ..
      Mam nadzieję również że koleżanka z góry ( 3 komentarze w górę włącznie z moim ) też to zrozumie ..
      + Dziękuję za szczerą wypowiedź mimo że jest ona w pewnym stopniu krytyką ..
      Proszę o wyrozumiałość ale wyjaśniłam i mam nadzieję że rozumiecie ..
      Pozdrawiam ..

      ~ Weronika Bieber ..

      Usuń