Playlist

poniedziałek, 10 marca 2014

Rozdział 19 ..

Rozdział 19 ..



* Wspomnienie *

Szliśmy przez las przedzierając się przez krzaki ..
W końcu doszliśmy ..
Na polanę .?
Ale nie zwykłą ..
Dookoła pełno kwiatów i drzew na środku było jezioro i most a obok chatka ..
Tu było pięknie ..
~ Dlaczego mnie tu przyprowadziłeś ..
~ Chciałem Ci to miejsce pokazać ..
~ Tylko tyle ?
~ Miałem nadzieję że Ci się spodoba ..
~ Bo podoba tu jest pięknie ..
~ To się cieszę ..
Siedzieliśmy tam nie wiem ile czasu ..
Straciłam po prostu rachubę czasu ..
Ale nie przeszkadzało mi to ..
Leżałam na trawie opierając głowę na ramieniu szatyna ..
I zastanawiałam się nad tym jak to jest możliwe że z takiego chuja stał się takim miłym sympatycznym chłopakiem ..
Może to jakiś podstęp .?

'' to tylko pozory ''

Coś się musiało za tym kryć ..
Nie wiem czy udaje czy mówi prawdę .. 
Ale postanowiłam ..
 Że go zdobędę będę grać głupiutką idiotkę i rozkocham go w sobie ..


'' nie wiedzieli że mają to samo w planach ''

W końcu podniosłam się do pozycji siedzącej ..
Szatyn uczynił to samo co ja ..
~ O czym chciałeś porozmawiać .?
~ O tym czy mamy szanse na przyjaźń ?
~ Wszystko jest możliwe ..
~ Czyli mamy .?
~ Zawsze jest jakaś nadzieja i nie wolno się poddawać ..
~ Masz rację ..
~ A dlaczego płakałeś w parku .?
Zapytałam ..
~ Po prostu .. Ja się boję ..
~ Czego .?
~ Wszystkiego .. Ale nie rozmawiajmy teraz o tym ..
~ Jak chcesz .. Ale pamiętaj że mogę pomóc ..
~ Zapamiętam na przyszłość ..

'' tylko nie wiedział jak wszystko się potoczy ''

Ten czub zaczął się śmiać ..
~ Z czego rżysz .?
~ Wyobraź sobie nas jako parę ..
Zrobiłam to o co prosił ..
~ Rzeczywiście zabawne .. 
~ Ale aż tak źle nie wyglądamy razem c'nie .?
Zaśmiał się ..
~ No wiesz .. Nie pasujemy do siebie ..
~ Dlaczego tak sądzisz .?

'' czas plan wcielić w życie ''

~ Ty jesteś inny ja jestem inna .. Nie pasujemy do siebie ..
~ Mamy te same zainteresowania ..
~ Tak .? No to słucham jakie .?
~ Dragi ..
~ Zabawne .. A swoją drogą ile w tym siedzisz .?
Zapytałam zaciekawiona ..
~ Rok ..

'' krótko .. ona siedzi w tym dłużej ''

~ A Ty .?
Zapytał po chwili ..

Wiedziałam że zapyta .. Jest zbyt ciekawy by tego nie zrobić ..

~ Dwa lata pięć miesięcy i dwadzieścia dziewięć dni ..
~ Dokładna jesteś ..
~ Ktoś musi ..
~ Serio prawie dwa i pół roku .?
Zapytał zdziwiony .
~ Serio serio ..
~ Nie myślałaś kiedyś żeby się od tego oderwać .?
~ Myśleć mogłam ale nie próbowałam ..
~ Dlaczego .?
~ Cóż .. Bo to mi się podoba .. Jest z tego wiele korzyści ..
~ Ale są też jakieś warunki ..
~ No właśnie .. Musisz wykonywać to co Ci każą .. Ja jestem panią swojego losu i ja o wszystkim decyduję .. 
~ Panią swojego losu .? Po wejściu w ten świat chyba już nie ..
Wypytywał wciąż zdziwiony ..
~ Tak .. 
~ A dlaczego nie próbowałaś .?
~ Bo gdy raz w to gówno wejdziesz to jednym słowem masz przejebane i tyle ..
~ Dlaczego tak uważasz .?
~ Kurwa chłopie siedzisz w tym od roku i jeszcze nie wiesz .? Jeśli będziesz chciał spróbować Twój szef Cię dojedzie albo osobiście albo jego pachołki i albo wrócisz albo witasz piach dwa metry w ziemi ..
~ Wiem ..
~ To po chuj wypytujesz .?
~ Chcę Cię poznać ..
~ Serio .?
~ Tak .. a jeszcze jedno pytanie .. Znasz swojego szefa ..

'' zna lepiej niż mu się wydaje '' 

~ Nie miałam okazji osobiście z nim porozmawiać ..
~ To tak jak ja ..
~ Nie wielu ma taką szansę ..
~ W naszych gangach ..
~ Bywa .. Ale czy chciałbyś poznać swojego szefa .?
~ Chciałbym wiedzieć kim jest a Ty .?
~ Życia mi to nie uratuje więc jebie mnie to zwisa i powiewa ..
~ No no .. Coraz więcej o Tobie wiem ..
~ Słonko .. Wiesz o mnie mniej niż jest chmur na niebie ..
~ Nie rozumiem ..
~ Jak wolisz potocznie mówiąc jeszcze wiele o mnie nie wiesz ..

'' On rzeczywiście wie o niej małą cząstkę .. Ale ona wie o nim prawie wszystko .. ''

'' teraz macie już odpowiedź na pytanie .. dlaczego ona nie wypytuje go tak jak on ją .. ''

**************************

Coraz bardziej mi imponuje ...
Coraz bardziej czuję potrzebę ..
Zdobycia jej ..
Wiem jedno ..
Że jestem na dobrej drodze do tego .. 

**************************

Co zrobią później .? Stanie się coś .. czego nikt się nie spodziewał ..

--------------------
Od autorki : Wiem że krótki ale nie miałam zbytnio weny by tu pisać i pomysłów .. Obiecuję że w następnym zacznie się coś dziać ..
PROSZĘ O KOMENTARZ JEŚLI JUŻ PRZECZYTAŁEŚ/ŁAŚ ..!!!!!

Kontakt ze mną ---->  ASK !

~ Weronika Bieber ..

3 komentarze:

  1. jejku jejku jejkuuuuuu!!!!!!!! <333 kocham to! <3
    kurcze te Twoje dodatki w postaci zdań/pytań w cudzysłowiu są zajebiste! wiesz jak super się czyta?! :o niewiarygodne <333
    kurcze... jestem ciekawa jak to wszystko się potoczy xd ;p
    zastanawia mnie to: '' zna lepiej niż mu się wydaje '' ;o kurde jestem taka ciekawa, że ja pierdzielę xD
    dobra, nie ważne. Pamiętaj, że nawet jeśli rozdział jest krótki i zawiera dużo informacji xd to jest lepszy od dłuugiego rozdziału, który tak naprawdę jest.. hmmm denny :p to wcale nie oznacza, że taki miałaś! broń Cię Boże! :o <333
    Nie no kocham to i Ciebie też, Niunia <333

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :)
    te pytanie to świetny pomysł
    zajebiście się czytało <33
    jestem ciekawa z kąt ona wie o nim prawie wszystko??
    już nie mogę się doczekać tego co będzie dalej ♥♥

    OdpowiedzUsuń